vineri, 9 noiembrie 2012

Biroul de acasa – Locul de munca trebuie sa te inspire!

Unii oameni isi continua munca si acasa, altii au ales sa lucreze la domiciliu. Din acest motiv in multe locuinte au fost amenajate birouri sau studiouri. Fie ca este vorba de croitorie sau de a conduce o firma on-line, modul in care este organizat acest spatiu poate determina in mod hotarator eficienta muncii. Iata cateva sfaturi pe care ar trebui sa le iei in considerare atunci cand vrei sa iti organizezi locul de munca de acasa.
  1. Este important sa analizezi cum se deruleaza o zi de munca. Cat de des lucrezi acasa? Care este activitatea pe care o derulezi? In ce perioada a zilei vei lucra? Ai destul spatiu?
  2. Ia in calcul factorii exteriori. Zgomotul, lumina, temperatura, ambianta… Sunt toate ok?
  3. Analizeaza ergonomia! Verifica daca stai la o distanta corecta fata de computer, daca ai o pozitie corecta! Ar fi util sa iti cumperi un scaun ergonomic special.
  4. Aminteste-ti sa creezi o bariera intre locul de munca si familia ta. Unul dintre dezavantajele pe care trebuie sa le infrunte cei care lucreaza acasa se refera la faptul ca este dificil sa separi munca de odihna. Uneori, tentatia de a lua pauze poate fi foarte mare sau, din contra, poti sa devii dependent de munca si sa lucrezi mai multe ore decat ar trebui. Trebuie sa pastrezi un echilibru!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu